حلقه وصل

رسانه فرهنگی «مسجد،حوزه، هیأت»

حلقه وصل

رسانه فرهنگی «مسجد،حوزه، هیأت»

بذر فتنه ای که سالها پیش کاشته شد امروز جوانه زده است.


سالها پیش زمانی که روحانیون و مراجع دینی و  جوان های مومن و انقلابی در مقابل فرقه های ضاله در این شهرستان به پا خواسته بودند 

عده ای از مسولین با مسامحه و شاید هم از نفاق درونی شان از کنار این موضوع عبور کردند 

تا دشمنان امام صادق و مکتب اهل بیت علیهم السلام ، که همانا دست پروردگان روباه پیر،  انگلیس خبیس ،  بذر نا مبارک تصوف را در دار المومنین دزفول بکارند

 

 چهارشنبه شب در پارک دولت در نمایشگاه مدافعان حرم در کنار غرفه فرقه شناسی این بذر نا مبارک جوانه زد و به خون شهدا و لباس پیغمبر(ص) توهین و گستاخی شد.

و به یکی از روحانیون شهرستان حمله بردند 

امیدواریم مسولین امر از خواب غفلت و محافظه کاری بیدار شوند و مقابله ی لازم را با این نفرین شدگان ائمه اطهار علیه السلام انجام دهند.


در زیر بیانیه ی امت حزب الله و روحانیون شهرستان دزفول می اید.


بسم الله الرحمن الرحیم

محضر ریاست محترم قوه قضاییه، حضرت آیت الله آملی لاریجانی (مد ظله)

سلام علیکم، بدینوسیله به اطلاع حضرتعالی می رساند در نمایشگاهی که به مناسبت هفته فداع مقدس در شهرستان دزفول در پارک دولت، توسط سپاه ناحیه دزفول برگزار گردید، غرفه های مختلفی بر پا شد یکی از  غرفه ها تحت عنوان فرقه شناسی و پاسخگویی به مسائل شرعی توسط روحیانیونِ مربی فرقه شناسی اداره میشد و با استقبال گسترده مردم مواجه گردید.

متاسفانه در ششمین شب برگزاری این نمایشگاه، در حالی که عملیات مانور و نمایش صحنه های جنگی با حضور نیروهای نظامی در حال برگزاری بود، ناگهان تعدادی از فرقه صوفیه به درون غرفۀ فرقه شناسی وارد شده و ضمن پرخاش و توهین به روحانیت مستقر در آنجا، به کندن بنرها، تصاویر و تجهیزات مستقر در غرفه پرداختند و علیرغم صبوری و برخورد کریمانه روحانیون مستقر در غرفه و دعوت ایشان به آرامش و پاسخگویی، کم کم تعداد زیادی از افراد این فرق به نمایشگاه وارد شده و به توهین و عربده کشی پرداختند، به نحوی که روحانیت مستقر مجبور شد از طریق بلندگو از حراست نمایشگاه استمداد نماید. با ورود نیروهای حراست به صحنه، این افراد به زد و خورد با نیروهای بسیجی مستقر در نمایشگاه پرداختند و حتی سعی در گرفتن سلاح از دست نیروهای بسیجی محافط نمایشگاه داشتند، که در نهایت تعدادی از این افراد توسط نیروهای مردمی و بسیجی حراست و نیروهای انتظامی و سپاه دستگیر شده و به پاسگاه انتظامی و دادگاه انتقال و تحویل داده شدند که متاسفانه پس از تجمع هواداران صوفیه در مقابل کلانتری14 به علل نامعلوم افراد دستگیر شده همان نیمه شب به قرار وثیقه آزاد شدند!

در حال حاضر نیز روحانیون مستقر در غرفه توسط تلفن های تهدید آمیز و تعقیب های مشکوک در معرض خطر جانی قرار دارند و نظر به اینکه در ده سال گذشته حداقل سه نفر از عزیزان متعهد و علمداران کار فرهنگی تبیین انحرافات فرق صوفیه به گونه ای کاملاً مشکوک جان باخته اند.( مرحوم حجت الاسلام شیخ رضا ابوالقاسمی پور و همسر ایشان و همچنین آتش گرفتن مرحوم محمد حسین ده حقی درونِ خانقاه احمدیه)، لذا امکان وقوع حوادث مشابه نیز می رود.

طبق مشاهدات و اطلاعات موثق بعد از این واقعه سر کردگان فرق صوفیه از سایر شهرها وارد دزفول شده و بر اساس گفتۀ برخی از مسئولین شهر، تعدادی از افراد فرقه را از دیگر شهر ها ترغیب به حضور مسلحانه در دزفول نموده اند، که بیم ایجاد فتنه در ایام عزاداری اباعبدالله الحسین می رود.

لازم به ذکر است در وقایع مشابه به سالهای گذشته حکم صریح ریاست وقت قوه قضائیه (آیت الله هاشمی شاهرودی(مدظله)) مبنی بر تخریب خانقاه دزفول اعمال نگردیده و در برخورد با این فرق اهمال و کوتاهی صورت گرفته، زمینه رشد قارچ گونه این فرق در دزفول فراهم گردید به نحوی که تعدادی از این فرق بحت عناوین مقدس همچون حسینیه و مهدویه در منازل شخصی، اقدام به دایر نمودن خانقاه برای انحراف مردم نموده اند و لذا متینین دزفول اجرای هرچه سریعتر این حکم الهی(تخریب خانقاه) می باشد.

همچنین استدعا دارد هرچه سریعتر و قبل از بروز هر گونه حادثه و فتنه دیگری به منظور بررسی ابعاد مختلف و حساس این مسئله و با توجه به سوابق و فعالیتهای این فرق نسبت به اعزام یک هیئت ویژه کارشناسی اقدام فرمایید.

وَ آخِرُ دَعوانا اَنِ الحَمدُ لِلّهِ رَبِّ العالَمین.

حلقه وصل

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی